ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Szerződő felek:

egyrészről a weboldal üzemeltetője, a Boxigén Kft. (székhely: 1038 Budapest, Mély utca 40., adószám: 27126743-2-41, cégjegyzékszám: 10-09-038850, képviselő: Dr. Hampel Ferenc, ügyvezető, tel. : +36-30-595-2055, mint Eladó, másrészről Ön (a Megrendelő), mint Vevő.

 

A szerződés létrejötte:

amikor a Vevő elküldte megrendelését a Boxigén Kft. által használt www.collagenius.hu weboldalon, a webshop-ba belépve.

 

Tájékoztatás, amelynek célja, hogy a vásárló rendelkezzen

– “az áru- és szolgáltatás választás megkönnyítéséhez, továbbá az áru és a szolgáltatás használatához, az áru fenntartásához szükséges megfelelő ismeretekkel az áru és a szolgáltatás alapvető tulajdonságairól, jellegzetességeiről, az áru és a szolgáltatás minőségéről, áráról, díjáról, valamint az áru használatára vonatkozó utasításokról és használatával járó veszélyekről” és

– “a jogai érvényesítéséhez szükséges alapvető ismeretekkel”.

 

Böngészés

A www.collagenius.hu honlapján tetszés szerint nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékünkkel, árainkkal. A termék árát bruttó áron, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel, az árak forintban értendők.

 

Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon internet-oldalunkon, nem szükséges regisztrálnia magát. Amennyiben regisztrálja magát, rendelkeznie kell egy valós e-mail címmel.

 

Vásárlás

A Webshop gombra kattintva, a mezők kitöltésével, végül a megrendelés elküldése gombra kattintással lehetséges.

 

Fizetés

Az árak magyar forintban értendőek. Fizetni a kézbesítőnek kell a csomag átvételekor készpénzben illetve kártyás fizetéssel, vagy egyéb opcióként banki átutalással, előre fizetéssel.

 

Szállítás, szállítási dij

A csomag értékét – amennyiben nem az előre történő banki átutalásos fizetést választotta – a csomag szállítójának kell a kiszállításkor készpénzben kifizetni. A csomagot a Webshippy Kft-vel szállíttatjuk ki Önnek.

Az Ön által fizetendő szállítási díj 990 ft bruttó összeg.

A rendeléskor megszabott szállítási díj csak Magyarország területére érvényes.

Amennyiben megrendelését külföldi címre kéri teljesíteni, úgy a részünkre elküldött telefonszámmal ellátott üzenet után visszahívást követően tudunk egyeztetni.

A futártól átvett csomagolás épségéről kérjük győződjön meg a doboz kézhezvétele idején.

 

SÉRÜLT DOBOZT A FUTÁRTÓL NE VEGYEN ÁT, MERT UTÓLAGOS REKLAMÁCIÓT NEM FOGADUNK EL!

 

Szállítási határidők

Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-4 munkanap alatt kiszállítjuk a megadott címre, ha erre nincs lehetőség (alapanyag hiány, gyártási kapacitást meghaladó termékfogyás, kiszállítás akadályozottsága, stb.), akkor üzenet formájában kap értesítést a kiszállítás várható időpontjáról.

 

Szavatosság

Szavatosság: az eladó felelőssége az eladott áru hibátlan voltáért.

Szavatossági idő: amely a dobozon, ill. a csomagoláson olvasható (Minőségét megőrzi: …), ami nem lehet kevesebb, mint 3 hónap a szállítás időpontjához képest.

 

Mit jelent ez?

Szavatossággal arra vállalunk felelősséget, hogy az eladáskor hibátlan terméket kapott tőlünk, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni és az ismertetett tulajdonságait a szavatossági időn belül megtartja.

Reklamációját, észrevételeit az elérhetőségek menüpontban az üzenetet küldök rész kitöltésével tudja közölni.

Az érdekérvényesítésben segíthet a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség (www.fvf.hu) illetve az Országos Fogyasztóvédelmi Felügyelet (www.ofe.hu).

 

Jogérvényesítés

Amennyiben a fogyasztási cikk minősége nem megfelelő, úgy Ön a szavatossági, illetve jótállási szabályok alapján érvényesítheti igényét. A szavatosság szabályait a Ptk 1959. évi IV. törvény 305-311/A § tartalmazza. Igyekszünk ennek lehetőségeiről az alábbiakban a legmegfelelőbben tájékoztatni Önt.

 

A forgalmazó megkeresése, a panasz rögzítése

Amennyiben a vásárlást követően a termékünkre a terméken feltüntetett szavatossági idő még nem telt le, de a termék minőségileg nem megfelelő, keressen meg minket az elérhetőségek menüpont alatt feltüntetett üzeneti lehetőséggel.

A kifogás érvényesítéséhez szükséges az ellenérték megfizetését igazoló bizonylat (számla), és maga a termék is. Postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket a vásárlási számla másolatával. Kérjük a csomagot ne értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni. Amennyiben telefonon történt egyeztetés során a vásárlást be tudjuk azonosítani, akkor elég a terméket bizonylat (számla) nélkül elküldeni részünkre.

 

Fogyasztói kifogásáról jegyzőkönyvet veszünk fel, amelynek tartalmaznia kell:

  1. a fogyasztó nevét, címét,
  2. a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
  3. a vásárlás időpontját,
  4. a hiba bejelentésének időpontját,
  5. a hiba leírását,
  6. a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
  7. a kifogás rendezésének módját (ha ez eltér a fogyasztó igényétől, ezt meg is kell indokolni).

 

Önnek meg kell kapnia a jegyzőkönyv másolatát, mert egyrészt ezen ellenőrizheti a panasz felvételét, másrészt könnyebb a kifogás bejelentésének igazolása.
Ha – a jogszabályi kötelezettségének ellenére – elzárkóznánk a jegyzőkönyv felvételétől, a vásárlók könyvébe tehet bejegyzést, és ezzel a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez fordulhat.
Amennyiben nem tudnánk az igényének teljesíthetőségéről nyilatkozni, a jogszabály alapján három munkanapon belül kötelesek vagyunk álláspontunkról értesíteni.

Amennyiben a Boxigén Kft. bármely termékével kapcsolatban nem szavatossági vagy minőségi hibából adódó reklamáció merülne fel, úgy a felelősség nem az Eladót terheli. A vásárlás létrejöttével a Vevő tudomásul veszi azt, hogy a Boxigén Kft. termékei bár kiemelkedő tisztaságú komponensekből tevődnek össze, az egyéni allergia, túlérzékenység bizonyos komponensekkel szemben valós és előfordulhat. Tekintettel arra, hogy a Boxigén Kft. az alapanyagokat nem saját maga állítja elő, hanem harmadik féltől vásárolja, az alapanyagokkal szembeni minőségi kifogást áthárítjuk a gyártóra! Ezen felül az Eladó nem vállal felelősséget a termékben felhasznált összetevőkkel, vagy akár nyomokban előforduló alkotóelemekkel szemben kialakult esetleges allergiákért, túlérzékenységi reakciókért, amiket (az összetevőket és az esetlegesen nyomokban előforduló egyéb anyagokat, allergéneket) a dobozon az Eladó feltüntet. A készítménnyel szemben mutatott intoleranciákért, az egyéni, szokványostól eltérő reakciókért (haspuffadás, hasfájdalom, hasmenés, hányinger, stb.) nem vállalunk felelősséget, mivel ezek szórványosan fordulnak elő, és ezek a reakciók nem vezethetők vissza a termék minőségi hiányosságára, szennyeződésére, hanem ez teljesen egyénfüggő és előre megjósolhatatlan. Az ezen okok miatt kialakult panaszok okán a bontott terméket nem áll módunkban visszavásárolni, köszönjük megértését!

Kit terhel a bizonyítás?

A szavatosság esetében vásárlást követő 3 hónapon belül felismert hiba esetén amennyiben a szavatossági idő ettől nem kevesebb, úgy kell tekinteni, hogy a hiba már a teljesítés (vásárlás) időpontjában megvolt, kivéve, ha a dolog természetével, vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Ezért a három hónapon belüli, vagy a szavatossági időn belüli hiba esetén nekünk kell bizonyítani, hogy a vásárláskor még nem volt hibás a termék.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy amennyiben nem fogadjuk el a vásárló panaszát, elutasítjuk az igényét, úgy a vásárló által – esetlegesen – indított bírósági eljárásban nekünk kell bizonyítani igazunkat. Fontos tudni, hogy a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekintenünk.
Ha a vásárlástól már 3 hónap eltelt, a fogyasztónak kell bizonyítania azt, hogy a hiba már a vásárlás időpontjában is fennállt. A bizonyítást a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség vagy más akkreditált intézmény által kiadott szakvéleménnyel teheti meg. A szakvélemény költségét (vizsgálati díj, a termék elküldésének postai költsége, stb.) ebben az esetben a fogyasztó viseli, és a kereskedőt csak bírósági döntés kötelezheti ennek megtérítésére.
A jótállási idő keretében felmerült hibák esetében érvényesített fogyasztói igények során, úgy kell tekinteni a jótállás teljes időtartama alatt, hogy a hiba már a vásárlás időpontjában is fennállt.
Fontos tudni, hogy a szakvélemény alapján nem vagyunk kötelesek teljesíteni a vásárló kérését, akkor sem, ha az a fogyasztó állítását igazolja. Azonban, ha az ügy bírósági útra terelődik, a szakvélemény bizonyítékként felhasználható a tárgyaláson. A fogyasztóvédelmi felügyelőségeknél érdeklődhet arról, hogy milyen intézmények végzik az ügyben érintett termékre vonatkozó vizsgálatokat.

 

A fogyasztó igényének teljesítése

Amennyiben elfogadjuk a kifogás jogosságát, akkor a szavatossági szabályok szerint, a törvényi sorrendben – és a Polgári Törvénykönyvben meghatározott feltételekkel – az alábbiak teljesítését kérheti tőlünk:

  1. elsősorban kicserélést vagy kijavítást kérhet (termékeink jellegéből adódóan, azok nem javíthatók);
  2. másodsorban megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a szerződéstől.
    A szerződéstől való elállás azt jelenti, hogy Önnek vissza kell kapnia az áru ellenértékét, és nem azt, hogy levásároltatjuk az összeget. A levásároltatásra Ön nem kötelezhető, ilyen igényérvényesítési lehetőséget a jogszabályok nem ismernek.

 

Igényérvényesítés további lehetőségei

Amennyiben nem fogadnánk el a minőségi kifogást, vagy elfogadnánk, de úgy ítéli meg, hogy nem hozzuk meg a megfelelő lépést, akkor a fogyasztóvédelmi felügyelőségeknél tehet panaszt, illetve megkeresheti a termékhez kapcsolódó szakmai szervet, vagy egy fogyasztói jogokat védő társadalmi szervezetet, illetve a Békéltető testületet. A békéltető Testületek kivételével ezek a konkrét ügyben nem hozhatnak határozatot.

 

Adatkezelési tájékoztató

a www.collagenius.hu weboldal látogatói és regisztrált felhasználói részére

A szolgáltató / adatkezelő a weboldal működtetése során, az oldalon regisztrált személyek adatait kezeli abból a célból, hogy részükre megfelelő szolgáltatást nyújthasson.

A szolgáltató teljes mértékben meg kíván felelni a személyes adatok kezelésére vonatkozó jogszabályi előírásoknak, különösen az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendeletében foglaltaknak.

Ez az adatkezelési tájékoztató a természetes személyek személyes adatai védelméről és az adatok szabad áramlásáról az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete alapján készült, figyelemmel a 2011. évi CXII. törvény tartalmára, amely az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szól.

 

Forgalmazó, szolgáltató, adatkezelő megnevezése:

 

Név / cégnév: Boxigén Kft.
Székhely: 1038 Budapest, Mély utca 40.
Adószám: 27126743-2-41
Nyilvántartási szám (cgj): 01-09-350893
Weboldal megnevezése, címe: www.collagenius.hu/protecoll
Az adatkezelési tájékoztató elérhetősége: www.collagenius.hu/protecoll

 

Az adatkezelő elérhetőségei:

 

Név / cégnév: Boxigén Kft
Székhely: 1038 Budapest, Mély utca 40.
Levelezési cím: 1038 Budapest, Mély utca 40.
E-mail: info@collagenius.hu
Telefon: +36 30 595 2055